ÄLSKVÄÄRDA FLICKOR!

Ja det är ni!
Haaha vi hade värkligen jätte kuling!! Och det var så roligt då Jag sprang med Eve och jag hade lakanet ovanför hennes huvud och hon ba: Ellen sluta mina KLACKAAAAR!!
och jag: Eeeh.. ellen?  vem är det jag är polisen..? Haha

Älskade ungar! Sen så kom vi hem och jag och Linn lagade köttfärs och min sista lilla skvätt av drömmen att bli en kock HAKADES, SKÄRDES, KROSSADES, MALDES SÖNDER OCH SAMMAN av Linn som spöade skiten ur mig på köttfärs lagning.. ack ack..

Sen så hade vi skit kul haha! Vi gjorde en film  som blev så jäkla kalkooooon så att det inte finns...
Vid 4 tiden sommnade jag i morse i alla fall om ngn undrade :D Jag är tjockt trött nu jaow!

detta var en älskväärd helg!!

BIILDER!:

"jag vill inte äta upp den nu...!" Haha eve så JÄVLA KLOCKREEN!

Michan <3

moi!

Emma<3

Sandra!!<3 alla vi tjejer gillar maaat!

DAME GIRL!! DAME THAT SEXI BITCH! ;)

übert smexig evelinkoo!

haha!!

Jag kanske slänger ut några meera roliga bilder från denna kväll lite då och då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0