aboo kissen..

Tja små flickor och pojkar! Sitter i min säng och tuggar pigelin ganska sooft för halsen :)
Mår lite bättre men inte mycket. Att vara sjuk suger ap-balle..
Det är ju mysigt.
vill ni inte veta om min spänande daaag?

Liggande i sängen till fyra typ sen vid tv:n och en kort stund vid mat bordet!
Det var det!!

Oh vet ni vad min katt skrämmer vättet ur mig!!!
Rille hade suttit och hostat skit länge och jag ablev fett orolig det lät som om han kvävdes. Jag försökte få honom  att dricka vatten men nej... sen så kelade jag med honom och sen gick jag och tittade på tv med padre  sen så skulle jag kolla till Rille och tänker "chit tänk om han kvävdes!!" och jag får upp bilder i huvudet om att han ligger typ död på mattan. Så jag tänker lixom "CHIT jag måste kolla till honom" och när jag går ut ur rummet och är i "koridoren" på väg till halen ser jag honom ligga med ryggen imot mig och rör sig inte!!!!
Jag får slag och springer fram till honom när jag är framme tittar två stora ögon upp på mig och jah andas ut..

Abooow va rädd man va..
:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0