Hängig och ruggig.. magen vill ha salt..

Sorry för en väligt mysko rubrik!

Hejsansvejsan! I dag har jag inte gjort någonting.. Suck men så är det saknar aktivitet..                                    Haha min roliga dag. Gud och satan o prästen vad jag är glad jag är med att gå i högstadiet!
Så himla najs!
Och i dag när jag skulle säga hejdå (man ropar ju alltid det när man sticker hem man skriker lixom "HEJDÅ")
och hella pingis bordet svarade lixom: Hejdå och godnatt(?!) och så tror
jag att jag hörde någon snygging komentar (=!! Men alla är lixom kompisar så..
Allt är så najs men jag fattar inte hur värden har tänkt med alla dessa skol klasser!!

MIN ÅSIKT: 
  Asså man kämpar hårt(!!!!) i mellanstadiet för att nå toppen 5:an (på vissa skolor 6:an)
Man är på topp och man är älst på lekplattsen (var där man va då :-O)
För att sedan bli yngst i ett högstadium och bli mossad i matsalskön...

I don´t understud the earth enni more!!!                                                                                                      enni more enni more...

Och guud jag är värkligen häning just nu!!! Om jag fick 3 önskningar skulle jag önska mig:
*EN STOR POMMFRIT!!
*EN CHIPS PÅSE
*SNYGG KROP!!
Men det var väl min skit för i dag hejdåå!!


Kommentarer
Postat av: Din michelle

sluta ellen, hela du e fin, Love you babe

2009-10-02 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0