Getingstucken och förjävlig..

Hejsan..

Min dag har varit a katastroffff!

Det var en gång en lycklig tjej.. Tills för någon dag sen.. Jag..                                                                            JAG BLEV GETING STUCKEN!!!
Och fan inte vart som hällst inte!! På vänster "fuck you" finger!!
Och nu har jag lidit bara för detta! Och i går på morgonen då jag blev geting stucken så 
skulle vi på orgentering och jag hade skit ont... 
BLÄÄÄ!!! Men vilket fall.. 

Men i dag blev det fredag och helg fan vad skjönt!! Men jag har inget att göra
Jag har planerat att sitta på mitt rum och grubbla lite och tycka synd om mig själv.. SKIT KUL!!
Nej faktist inte!! Och i dag på våran NO lektion så såg vi en skitintresannt(!!!) film om universum! COOLT!!
Och i slutet får vi lixom reda på att DET VAR ETT JÄVLA KEDIE BREV!!!!
Jag är besviken på våran verklig het.. Men också fachinerad av filmen! HEJDÅ!!

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

jag är glad över att du har börjatt skriva igen det är roligt att läsa dem då!!! FORTSÄTT !!!

2009-09-20 @ 19:30:35
Postat av: Tilda

HAHA, den filmen såg vi med. Man blev lite paff i slutet :''skicka vidare till alla din kontakter...'' ^^ men filmen var superbra!

2009-12-09 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0