"FLY" från tigern din lata JÄVEL!!

 Asså hejsan igen?? Minns ni mig? 

Snacka om att detta var länge sedan! Ja nu har skolan börjag för ett BRA (!!!) tag sedan!!                                    Och har jag änns rört datorn med internätt adresen "blogg.se" ??                                                                    

Nää!! det har jag fan heller, jag har bara latat och har vi några läxor eller??? Nä inte det heller!!                  Snacka om att man är besviken! 
Och ja allt börjar följa sinna mönster och nu är det lixom snart torsdag..
   

Jo, och nu ska jag berätta om min dag! Jag och Linn var i dag, Guud det går
fan inte änns att förstå dendära skummisen.. Men gud vad jag älskar henne!! Vi gjorde en massa filmer!
Om tigrar och fjortisr..
Ja och istället för att göra något vettit tex: städa mitt rum, göra mina läxor,göra i ordning,
och skriva i kap dagboken men latar i stället framför datorn.. ja men nu måste man sätta lite fart på fläsket!!
HEEJDÅ!! jul att ses i gen (om någon stakars jävel ändå läser dett!!)

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0