Nemen TJA!!


Halloj håller på att lyssna på Aqua´s nya! Fett bra!!
Men jag är ju stort fan av allt vad aqua heter!
T.O.M bonaqua

haha! men min dag har i sätt varit väldigt ointresant.. Skulle leka med tilda men men.                                           Jaa, jag har lite glass i kylen jag ska äta den senare ^^

Jag har tittat på parlamentet GARV!!!                                                   Stackars killen som dem grillade.., hade inte vellat vara i hans kläder fy nej dem var skitfula!!

Haha fattar ni?? sedan har jag varit inne på EGOinas blogg skitbra!!!

 och jag kollade lite på goggel och vet ni vad det stog där var hennes riktiga namn?? Egina... BECHT!!! ville inte veta (kanske inte änns är sant) igentligen... För mig heter hon EGOINA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0