My LUCKY!!!

Tjena mittbena igen!!

Jag har precis kommit hem från att varit och handlat!                                                                                       Vi handlade bara lite små prylar och nötter till mig! (Yeaah).                                                                             och till min tur så hittar jag en 10 EN TIA!! på vägen ut!                                                                                   Det var min tur!                                                                                                                                             Min lycka kanske är tillbaka!!!

Inte för att den riktigt varit borta men ändå ;).                                                                                                   Men sedan kom jag hem och jag hade två skit roliga läxor att göra!                    

*Att hitta på en engelskt skämt eller ta ett vanligt och överkätta det!                                                                   *Läsa vargbröder till sid 63! (varför just 63??)

Ja men det var nog min skit hejrrå!


Min lilla lyx!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0