Kära blogg!!

Hejsan!!
Lidande av det problem jag har (inget att göra no akiviteter!!) så kommer jag nog börja skriva blogg!!
Ja det är väl en god nyhet?? (haha ego som jag är)

I dag så var det skola som vanligt.. Urch och det jobbigaste, det är så himla iskalt på morgonen!!!                      Ja gud ja,  Och i skolan så har dagen segat fram värkligen.. Roligt skala 1-10 få en iskall  -1000!!
Så roligt är det! min sysla i skolan är att gömma mig under min bänk och se så osynlig ut som möjligt!
Detta misslyckades totalt!
Jag bad snälla Linn att gå dit våran lärare satt och titta om man därifrån kunde se mig då jag sjunkit ner
på min lilla stol!
Jag hör garvningar..
Opration osynlig rapoteras misslyckad!!
Efter skolan så skulle eve och jag vara.
Men jag slutade 1 timme och 5 minuter efter henne och vem orkar vänta?
Men sedan slutade det med att jag slutade 10 minuter före eve!! (ja är skicklig!!)
O.B.S JAG SKOLAKADE INTE!!                                                                                                                    Eve och jag kom hem åt mellis och gjorde hemligheter som ingen annan än dom 3 medvärkade får veta!!!
(igentligen 2 men evert tjuvlysnade) Han kan gå och ta sig i brasan!!
men ja, efter eve´s hemfärd satte jag mig vid datan! och ja hära är jag nu??!


O.B.S   Jag ska be Linn om en ny desain sedan ska jag börja skriva regeldundet!!

Marlin Maro eller Ellen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0