Tjena tjena mittbena!!

          Hallå där! 

Ja, nu sitter man här i gen framför datorn och tittar ut genom det stora fönstret..
Månen är redan frame och den är....., ganska halv.?
tja, någon poet blir jag nog aldrig..

mm vad har man gjort i dag dårrå, tja varit i skolan och softish lixomish .
Och..
Vi har inte bara haft värdens näst bästa sovmorgon på en helt jävla vanlig Torsdag!!
Vi fick sovmorgon till halv 11 eller om man ska vara petig 10:25..
Men halv 11 låter lixom längre än 10:25 
och en "gammal" klasskompis hälsade på oss i dag Sammi 
En trogen 5:b:are.. (asså vi går inte i 5:an men då hade vi inte splitrat klasserana ännu)
(och om någon undrar vilken den bästa sovmorgonen är så är det 10:50,
som våran parallel klass hade
)
Jaa..

Annars har jag inte gjort mkt.. Fan inget i gentligen och jag har inte varit med någon kompis sedan i SÖNDAGS!!

Vill någon vara med mig??

Goodis


Meeer goodis.. (der röda i/utanför min mun är godis)

Snigging bilden PLUS min motivation till att träna :)
(vänster=Om jag tränar hårt Höger=som jag är nu...)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0