Tillbaka från dansen!!

Men, vad kul att se er i gen!
Nu har jag kommit hem från dansen (LOL jag höll på att skriva "nu har jag kommit hem från skolan")
Det var jätte roligt i dag på dansen!
Men vi har verkligen nöttat in våran dans man kan den i sömnen faán!
Men på nästa lördag gäller det ju så.., det är ju bäst om man kan den i sömnen.
Ifa man skulle svimma på scen..  
Men ja när man väl står på scen så it´s ROCK "N" ROLL!!
Yheeeaaaa!!!
Man bara dansar som om morgondagen inte kommer..
Vi fick kakor i dag på dansen!!! 
En med choklad bitar (dem smakade daim) och peppakakor!
Ingela och jag slogs om den sista kakan!!
Ingela van....
NOOOO!! men jag tog massa peparkakor i stället.
Våran dans är skitbra!! Vi dansar till "black or wite"
Nu ska jag gå och dusha och sen göra oss i ordning vi ska VA gäster!

Nu måste jag skynda mig puss och kram skummbanan (Rim gjort av Pinnelinn)    

 MIN MENTOS!!!!!

  Ängen snode min mentos...



BLÄÄ!!! titta vad min bror lämnade vid datorn..  URSH!!!!

 RUUUUNNNN!!!  it´s RIESEN!!!!


Kommentarer
Postat av: Plingplong

haahha :P u suck xD jag slår dej i kakslagsmål :P

2009-11-29 @ 17:33:06
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: ellen

är det ingela??? vet du om min blogg?? haha

2009-11-29 @ 17:38:01
Postat av: Tilda

''BLÄÄ!!! titta vad min bror lämnade vid datorn.. URSH''

asså, vill du inte ha dem så kan jag hemskt gärna ta dem... oskyldig min

2009-12-09 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0