Jävla tjuvar.....

Tjabatjena-mittbena

Hej, i dag har jag varit med Linn jätte kul nu var det fett länge sedan sist!!
Typ ett år.., nä men lungt 3 veckor!
Vi gjorde Julpyssel men nu sitter jag här och grubblar över att jag glömde mitt kort till k9ormog och morfar hemma hos Linn..
Bajamaja oxå.. Vi gjorde även en film komedi av Hollywod fruar. Linn var Angnes-Nickol Vinter 
o jag var bara en filmare. Men vi hade ju bara 1 av hollywod fruar så man kanske ska kalla det "hollywod fru".
Sen skulle vi göra en skräckis men då skulle jag hem badely ha?!


Men nu anledningen till min Rubrik är att i dag i skolan så var det någon störd JÄVEL som tog mina nycklar låste upp mitt skåp dumpade mina nycklar utanför vårat omklädningsrum och tagit alla mina pengar som låg i min mobilficka det var iför sig bara 4 kr men det kunde ha varit 4.000.000 kr det är förjävligt vilket fall!!!!
Och dem hade tagit ut min mobil ur min mobilficka och dumpade den utanför det var ett par  nior som kom in med min mobil och sa: Vems mobil är dethära? Och den var såhära fuktig.. Men inget var borta minet var kvar och allt sådant, MEN VILKA JÄVLA AS!!!!
HOPPAS DEM HÄNGS!!!


Ja men så ligger det till.., fan asså man blir så jävla arg!! Även fast jag bhar både mobil och nycklar kvar så var det ändå någon som tagit dem..
Och jag blev ändå bara av med 4 kr!
MEN den dära jävla idioten är ändå Skyldig mig EN Jävla stor URSÄKT!!! jävla mongos!!!!!

?????


VEM FAN TOG MIN MOBIL OCH MINA 4 KRONOR!!!!????

Kommentarer
Postat av: Emma

kanske jag vem vet haha jag skoja bara.

2009-11-30 @ 19:38:49
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha! :D

2009-12-01 @ 09:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0