Hejsan hå Kamel..tå

Hejsan trogna läsare om det är några stakare som änns läser denhära skiten...
Meen vilket fall.
jag har precis dansat och är lite halv svettig.. jag ska SNART dursha. 
( ja, jag är medveten om att det inte stavas så men pappa brukar säga "dursha" ^^)
Sedan ska jag: 
*Skriva dagbok
*slappa
*simsa (nörda)
sedan har jag inte planerat in mer men nu ska jag äta.. Syns om en halvtimme :)

                *EN HALV TIMME SENARE*
AAahh... Nu är man mätt som en plätt,
 Och har lite pasta med pappas goda köttfers sås i magen...
aaa.. mums    Jävlar jag dreglade ner tangent bordet... Obs..
Men annars i dag i skolan har vi tittat på en ShakeSper pääs.. Om otrohet och svek typ...
Annars inte så mkt blev ett kort inlägg i dag..


*******************************************


Snyggingen..

Galningen..

Asså man blir ju trött efter dansen...
Hahaha jag ska snart spela sims och då kommer det antagligen se ut så  hära...
hahahahaha...

I TOLD YOU..

HEJDÅ KAMEL TÅÅÅ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0