Heej hej är i skolan<3

Tjabatjena hallå!!

som överskriften lyder så sitter jag i skolan! på en av dem, "braiga" datorerna! 
jag har precis bytt dator med Linn hennes tangenbord var segt och hon skulle skriva ett långt inlägg så jag var tvungen att offra mig....'
Vi har precis haft lunch och innan spanska vi hade glosförhör :) det gick bra!
Evert och jag blev klara samtidigt. (min brorsa)
Vilket betöd: att vi sprang för att inlämna "ENS EGET"
papper först.
Mitt kom först men när jag går stolt tillbaka så säger evert "ditt ramla!!"
HAN puttade ner det!!!! SUCK!!! innan det hade vi matte och innan DET hade vi No vilket var våran första lektion.. jag är döööds trött!!!! jag somnade rumt 3 i morse!!! När jag kommer hem så ska jag sova ^^ Myfit!
Men just nu så lyssnar vi till (vi= linn och jag!) drop in the ocan.. HEJDÅ!!! 

Kramisar... ZZzzZzZZzzzZzzZ.-........ZZZZZZZZZZ...
har ni märkt att "Z" är som snea "N"???
Nu är vi på gång!!! ?? har ni det? <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men det bästa var ju att du kom först.



det är jätte roligt att du börjag blogga nu igen fortsätt med det!

2009-11-23 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0