Fått några tips..

Tja!!!

Sorry för gårdagens inlägg jag hamnade typ i en mini drepiation och ville bara skriva av mig typ..
Men jag fick eeh.. typ skäll av Linn i dag..
Och så fick jag några tips av Linn hur man kan skriva roligare!
Och så mår folk bättre när dem läser det i stället för att läsa min tråkiga skiit..
(det jag skrev i går asså)

Men nu ska jag bli posetiiv!
 I mitt skrivande oxå jag kan ärligt..
 med ge att mitt skrivande har varit ganska deprimerande på sisstone..
 Soorry!!!

Men vad har man gjort i dag då.. Varit i skolan! nice där, asså iaf på Svenskan!!
 Vi lekte en jätte rolig lek och så fick vi PEPARKAKOR<3<3<3<3<3<3

Snäll!! snäll.. Tomas är så snäll :) haha!!
--------------------------------------------------------------------------------

Och jag är nog...
(fortfarande) Lite GALEN!
Min fundering till detta var att jag 
(i går kväll) låg i min säng och hellt plötsligt 
från ingen stans..
Kom en tanke upp i mitt huvud
om en liten historia Linn och jag skrev i 4-5:an 
Och båda hade trott att vi förlorat den i 
flytten upp till 6:en men vi hade..fel 
fortsättning följer...
-Nä skoja bara ;P-
Jag fick upp i mitt huvud 
hur jag hade tagit med mig den
hem att vi pratat om vem som skulle ha
den hemma. Det blev jag!
Sen minns jag vart den ligger!!
Så.., jag gick upp halv 12 - 12 i går kväll 
och började leta efter den i min
skrivbordslåda!
Jag finner den!! Får oändlig lycka!!
Den historia som vi kämpat med så mkt!
Den historia som vi jobbat så 
mycket med!!
Den historia som lockat oss till skratt
å många gånger
MEN   
Som vi aldrig läst i genom början till
ja dit vi ligger i vårat äventyyr.
(vi har inte skrivit klart den)
Så jag läser den och drar till mig många skratt.
Våran älskade historia...
Och den var.. Den var verkligen..

HELLT JÄVLA KALKON!!!

sorry asså...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Men vi ska ju fortsätta med den nu så då blir den väll bättre :)
Men det jag skulle komma till är att: Linn fick deen i dag och hon skulle läsa den!!
MM.. så ligger det till nu ska jag nörda LITE FRAMFÖR sims (:

Godbye!!!!!
(blev ingen bild i dag)


Kommentarer
Postat av: Hanna

åhhhhhhh, jag vill oxå ha pepparkakor på skoltid...Vi har ju samma svenskalärare, men inte fick vi pepparlkakor inte!!!

2009-12-09 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0