Dans,dans,dans,dans,dans,dans,...

heej som kanske förstått så ska jag till dansen snart.. 
eller snart och snart 2 timmar., men det är snart för mig.
ja vad har man gjort i dag då.. stigit upp, gått till skolan och ätit mellis..

Jag är fattig.. asså inte pengar fattig jag har typ 900:- i plånboken men jag är bank fattig..
vad jag vet så har alla  (dem personer jag pratat med då pengar är inblandade)   MASSOR (!!!) med pengar å banken och dylikt..
ja.., hellt amaising 
Person:1: typ 50.000 på bank och rika "mo" och "fa" föreldrar
Person:2: typ 10-20.000 på bank och aktiser..
Person:3: (JAG) 2000 kr bank som blivit inlagda där.....
man blir deprimerad.., asså god for them men tnk när dem får ta ut sina pengar..?!
Där kommer dem fästa på humer och hergård medans jag sitter där med min J*VLA nuddel-soppa..
SUCK!!! jag sitter just nu och lyssnar på låten "jag minns varge stund" en typisk fjortis lååt som just jag fasnat på som blev ute då vi gick i 3:an tyyp.. 
Hejdddåååå!!     <333



//komenteraaa!


Kommentarer
Postat av: Linn

om person 2 är jag har jag asolut inte 10-20 000 !!! Jag har inte ens tiotusen?? ellen! 20. 000 vafan! ;P

2009-11-17 @ 16:12:10
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag hade glömt vad du sa i skolan och skjansade määst <33

;P

2009-11-26 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0