Bara en tanke lixom..

Tjaba., '
Asså vet ni varför storbloggare alltid lykas och alltid har något att skriva om???
Ska jag säge det till er???
Ja.. Jag gör det va!
 DEM HAR SAKER ATT GÖRA PÅ DAGARNA!!'
JAG SKULLE ALDRIG LYCKAS...

 Andledning:
jag... HAR ALDRIG NÅGT ATT GÖRA...

Så är det..
 Alla stora bloggare typ Kensa,kissi..,(och den bloggen jag läser non stopp) egoina!!
 Dem har altid roliga saker att göra.. HELLA TIDEN
 Och dem har över huvudtaget saker att göra.
 Men inte JAG!!! Där har ni eran anlednign, till att jag inte har saker att skriva om...
(inte för att någon frågat efter den men vilket fall) 
Asså det suger ju verkligen!!
 Och alla storabloggare gör mycke saker!! (jag har bara storbloggare som exempel på folk som gör mkt)...
Ja skit mkt saker gör dem!!!
 (Och då har dem mkt att skriva om) 
(liten anledning att dem gör så mkt är att dem är äldre )

 Men: jag känner många i min egen ålder som redan gör dubbelt så mkt än vad jag göör.

 Jag är hemma och sitter vid tv.n eller datan om inte mamma släpar med mig på någon handlar runda!!
 Det dära gör jag kanske 5 dagar i veckan!!(det dära med datan och tv:n) 
På helgerna så har jag ju dans.
Och hinner va med någon, nån timme innan dem ska i väg och gå på bio, ha gäster va gäster,
 åka till rymden eller vad hel*ete som heeellllssssttt!!!
Jag därimot sitter och räknar skjärnorna på våran tapet.. Happy life NOOT!!!
Ja.. men det här är precis som överskriften: bara en tanke.............
                                                 hejdåå mina vänner flyger i det blåå.
........ BLÄÄÄÄ

Kommentarer
Postat av: Emma

nee det var ju sorgligt :

2009-11-26 @ 20:33:39
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: Ellen

ää, skit i det jag var typ deprimerad då men nu är jag glad och posetiv igen (:

2009-11-27 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0