Tjo kallt i dag??

Ja jag sitter här vid öppet fönster fan foten käns inte redo att dansa...

Hej ja det är morgon mycket har inte hänt så länge. Men vet ni en kul grej!!
I morse då jag vaknade kollade jag på klockan. Halv nio.
Andra gången jag kolade på klockan var det HALV tio. 
Sedan gick jag på toa och lite så och gick och la mig i gen. Sedean då jag kollade på klockan var det HALV 11!! På belopet av 2 timmar kollar jag bara på klockan 3 gånger. Och på varge är den HALV!! ag tror att der bor en GOSTH i min klocka....  Hahaha.. Eller  Mohahahahaha!! (; Snart är klockan HALV tolv -.- !!

Nää haha eller jo den är det men jaja... Nu kommer resten av kloten bilderna <333 

Före att jag åt korven!!
Förre att jag åt korven...
EFTER ATT JAG ÅT ORVEN XD
Efter att jag åt korven XD!! 

Sofie fan vad fin bild vem kan ha tagit det (A) ?
^^ Söt du är <3
Men Eve då snygg min<33
Eve<33 Gmn Undrar om krokodilen kommit närmare stranden eller nu är under ytan <33

Nermin och Sofie<33 Dax att börja paka i hop en tår för varge sak tro mig jag snyfftade!!
Dax att paka....
snyggingen med solglajor!!!
E man snygg?? Nä trode inte det heller jag är COOOL 

Matsalen då vi äter våran sista måltid som lycklig KLOTEN boende!!!
Eves snygga röv jag vissat på loggen förut!!
Eves naysa RÖV!!
Hahaha Linn din lilla DJÄVUL<33 GryYmt älskad förevigt ska du veta min lilla vän!!<3
Sammi kom med på ett hörn. Haha!!
Min biga frukost snacka mätt!!!...    Någon som är hungrig??
Min mage sprängs snart!!

Emma<3 Alltid älskad!! Din galna lilla jäkel<333

Ellen den kvinliga Robinhodd (=


Hahaha ser du något kul ellr??

På väg hem från pil-skytet!!! Och till lunch och sedan in i bussen hem...

sista gången man gick in för demdära dörrarna....... Det sved...

Detta kommer alltid vara mit hem när jag nu åkte hem så mådde jag pyton vi har bara känt varandra i få dagar men ja...
I LOVE YOU!!!!

Hahaha sofie<3



// HEJDÅÅÅ!!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0