~KLOTEEEEEN~

Tjo jag är hemma från kloten för ganska länge sedan. Och gud vard kul det var!!! Och när man var lite småsur när man var på vägg hem från sit då hem på kloten då enns hjärta krosats av små skitar som kom då vi åkte hem och gick in i VÅRA RUM!!! jag skriver om kloten i morrn! och börjar skriva om min dag då okså... Och jagbhar fått en bla disayn på bloggen av snutisen LINNN!!! tack grymt mkt jätte NÖJD<333 Ja nu ska jag göra mig i ordningen!!!Hahahaha!! fina kloten läger saknar dig gryymt mkt HEM 4-EVER!!! Alltså det är EVE i fönstret.... 
 

Kommentarer
Postat av: märta

haha! lilla söta ellen, va fin design Linn gjort till dig!!

2009-05-15 @ 15:04:10
URL: http://sajken.devote.se
Postat av: haija

har du mer bilder?:D på kloten alltså

2009-05-16 @ 14:53:19
Postat av: Ellen

JA!!!

2009-05-18 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0