Hello alla Engelska pratande friends och alla andra (Aa)

Hejsan varför min rublik blev lite "..." för att min dag handlar lite om engelska...
Men innan så får ni plågas med att läsa "lite om min dag" innan! =P (ha) Efter en lång helg så kom ju skolan  )= men jaja. Lite plugg nu och ett roligare liv som det sägs. Måndager är dem segaste dagarana jag säger då det. Men en grej som är super bra. Det brukar vara min och Linns (<333) lekdagar. I skolan var det en vanlig seg dag tills idroten (SUCK)
Men, det var ett basket proffs som hadde kommit till våran skola. FATTA våran lilla lilla PUTTE lilla skola i meningslösa komunen huddinge i det lilla landet sverige. Han kom alltså från utlanden. Mickael hette han. (O.bs efternamnet är inte Jordan) Han pratade engelska och var hur kul som hälst. Förutom en gång då han skrämde Linn när hon höll på at bryta mot någon regel typ.... -never NEEEEEVER!!! hadde han gormat ut sig till Linn som blivit livrädd. 
hahahahaha.. Förlåt mit lilla garv. Men när jag tänker på Linns min när hon stod där så kan man inte hålla sig för skratt. 
Oc efter idroten så ville både Emma och Linn ha en "personlig" bild på honom med deras mobil telefoner. Men dem vågar inte. (fegisar ;))      Så jag går först och frågar Marco på svenska. Marco ba: Om  ni kan fråga honom på engelska.
Vi kan inte gormade vi men tillslut så frågade JAAG på engelska: Kudd we take a pikture of you whit em.. THAT! sa jag och pekade på emmas mobil telefon. -if it is okey fore you teatcher? Marco såg klurig ut men såklart sa han ja.
Vi fick kortare skoldag i dag vi slutade efter idroten.... Efter skolan var jag och Linn. Vi var i centrum lite och kolade på ramar till en present till våran lärare som ska sluta på onsdag. (YEEEES) Som ni förstår så är hon inte den bääästa läraren. Men piss glaset i ramen gick sönder när vi skulle ta ut bilden som var i den innan. -.-?  Mitt inlägg blev lite konstit men jag har bara en ursäkt... Jag är trött. Men jag kan lova ett better inlägg i morrn!! puss och kram. nu ska jag kola på linns pa hon sa att hon gjort en sida till min ära ^^ haijdåååå!


Kommentarer
Postat av: Från en ellen till en annan!

I JUST LOVE YOU LILLA ELLEN! <33 :D

puss och kram sötaste bannan!

2010-09-15 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0