Halli hallå....Alla muppar<3

tjo i dag har det varit ganska tråkit. Men det kan man defenetift inte säga om fredag och lördag. I fredas firade jag och min böstis tilda (^^<3) att det var vårdagsjämning. Och vi gjorde saker som bara vi tycker är kul... Typ bli livrädda och vandra i skogen (;P) men det var i alla fall jätte kul. Efter skolan så gick vi hem till henne och så var vi ute och så klöttrade vi upp i ett träd. Jag satte min mobil på en gren och satte på ASS bra musik så satt vi där och pratade viktiga saker. Men också sånt man värkligen man inte förstår varför man pratat om det nusåhära i efterhand. S= ! efter det så cycklade vi till Ivans och köpte godis. Killen som jobbade där var super otrevlig. Han himlade med ögonen när man intekunde bästäma sig och försökte alltid stänga. När jag var klar och det var tildas tur så höll han på att stänga. Och han... VAR SKIT OTREVLIG HELT ÄNKELT!!!!! efter det cyckade vi hem till henne. Klättrade upp i trädet ennu en gång och pratade och åt godis. Sedan så visade jag henne en sak i skogen som jag och min bror sett tidigare. DET VAR SKIT LÄSKIT!!! för att någon hadde varit där och typ målat om. För när jag var där senast så var färgen hell skrovlig på utsidan och hellt nött. Och nu nästan helt ny. Vi dog nästan. Sedan var vi i skogen och ja knäkte is och skrek att det skulle bli vår till snöfläckar och isiga dammar. -som ni säkert förståt är vi någolunda sjöna i huvudet- Och vid sex så var jag tvungen att gå hem. )= 
Våra kusiner var där. Vi åt Mcdonals middag. Sedan när kusserna hadde dragit så åt vi godis och kollade på film. 
                                                                                       indiana Jones 2      
Den är jätte bra!!! Och i lördas så var jag på dans och efter det så shoppade jag och pinnelinn. Vi hadde jätte kul. Förts gick vi på kaphal REA sedan till Mcdonals och tog en mcflurry. Men det ska jag säga dig tjejen som gav oss glassarna var SNÅÅÅL met Stort "S" snacka om. Och dem har ju nya lock på sina glassar som går uppåt så att man tror att man har jätte mycke men näääääedå. Linn hadde hälften av sin och jag lite mer en hälsften. Och min kola sås var jätte varm så jag fick nån jävla glass sopa som jag hatar!! Efter det gick vi till Lindex. Där vi köpte nagelack. Jag köpte ett vinrött. Linn köpte 1 Vinrött 1 orange och en annan färg jag inte mins om jag ska vara ärlig. Sedan gick vi runt lite och kolade och sedan till HM!!!  Där köpte jag lite smink redskap. Och sedan var det till Don gicka banna. (ett café som vi kallar för det) och köpte enligt tradetion en varmchoklad. Mumms...  Sedan skulle ju Linn envisas med att vi skulle sitta där i evigheter och ta det lungt. Grr.. Efter det så gick vi till coop extra och köpte en Coca Cola. En 33cl.-Det stod 9,90kr på summa- När vi skulle betala så skulle vi tästa på att betala själva på en sånhära mackanik. och jag hadde en tia så visste det skulle vara kul att tästa.(= Ja när jag lagt i pengarna och då jag bara hadde en  50 öring kvar. Då stod det "betala pant en krona"  VA FAAAAAN!! gormade vi. Vi var tvungna att tästa 4 gånger innan han som skulle hjälpa till ville att vi skule betala manuelt.  )´= När vi gick till dem manuella kassan så viskade Linn. "gud vad detdäära var PINSAMT" Ja men när vi var ute ur butiken. så drak vi lite och sen skakade vi flaskan och öppnade korken. och skummet FLÖÖÖÖG!! och mäst över min arm. Sedan cycklade vi hem. Och var lite hemma hos henne. Vid fem gick jag hem. Och var lite med Tilda och sedan gick jag hem till maddag och efter det så kolade vi på Indiana jones 4. Och sedan kom I dag: Det har varit tråkit. och har fikat med mormor. Det var kul. Och sedan har jag suttit vid datan tills nu! ja så var det. HEJDÅÅÅ!!!! TjoolingVar tvungen (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0