Hali hallå!!!

tjo här är jag tillbax i genn det var länge sedan. hadde inget att göra så why not lixom. Linn som sakt är i Orsa.Fan var jag saknar henne grymt. )´= men så är det. I dag var jag med emma. Hon är ass kul alltså. Vi söng singstar. Det är fett kul. Hennes brorsa var med och kollade när vi sjöng. FAN VAD PINIT!! jag fick typ skrat sjukan jag fnittrade som satan. ack ack ack.. Som grädden på mosset..... Vi gick sedan ut i den härliga snön. Vi hadde mulnings krig typ. Vid kvart över 4 så gick vi in och gjorde varm chocklad.Vi kockade mjölk. Första omgången mjölk gick bra andra inte lika bra. Mjölken kockade ÖVER!!!!  Vi sprang till kastrullen och flyttade undan den. Vid 5 så gick jag hem.... Fan gud vad urtrist. 
Blogg är INTE KUL VÄRKLIGEN INTE!!!! Hejdå................jaja tråkit som vanligt..  

Kommentarer
Postat av: baja

men vrf bloggar du då?? :O:O

mupp!

2009-03-14 @ 13:44:19
Postat av: ellen

Men din nörd sluta att komentera!!

2009-03-19 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0