Gissa VAAAAD???

Gissa?? Ok jag berättar...Det hände inget intresant under middan i går!!! (XD) Bara drev.
Men i dag i skolan var det Anna-Karins sista dag. När jag tänker till så kommer jag nog att sakna henne pytte lite.
 Och vi typ Firade det??? Nej Avskedsfest heter det. Vi hadde en avskedsfest men vi hadde inte bara fest för det. vi firade att vi hadde läst 20.000 sidor i klassen på 2-3 månader typ. 
2000 av dem sidorna  är lästa av MIG!!! haha slå det losers(a). Det var en vanlig dag tills efter långis. (lång rasten) 
Då blev det koktailparty/fest. Det var faktiskt sjukt kul!!! Man gick fram och snakade med allt och alla med sina överfulla brikor. 
Men som ni förstår så kan inte 50 elever stå och trängas vid 3 små bord propade med saker. Och då hadde föreståndaren för våran paralel klass hittat på att dem som fylde år den månaden han sa upp skulle få gå upp och ta.
"Januari" började hen. Och Emma den ända som fyller år i januari i klasen sken upp som en sol. Hon såg så jävla rolig ut med att Glat leénde! "får väna lite FEBRUARI" och Emmas leénde försvann snabt som attan.. Och Linn och jag som satte ett par bord ifrån kunde inte hålla oss för skratt. Men efter det så var dej januari. Och från det körde man typ ja ditifrån till december i ordning. Och Linn som fyller åri oktober skulle typ bli sist. Och jag som fyller år i juli kom då före. "juni juli får ta" sa Jacob (klassföreståndaren) och när jag klev upp så såg jag Linns arga blikar. Men jag tog för mej extra mycke av det goda för att jävlas (kalla mig ond men så är jag) 
Men snart blev det oktober. Jag flytade lite till bord och bord. Och en kille i paralel klassen hadde bara för några dagar sedan (lördags) kastat snöboll på mig och Linn när vi var på väg hem från sentrum. Jag sa att jag skulle komma i håg det och klart att jag har gjort det. Och i skolan i måndags till nu har vi småbråkat och han kalade mig svag. tvha??? TVH JÄVLANS A!!! Man kallar inte mig svag. (Han började kalla mig svag i dag när han lutade sig för en dörr och höll för. Och jag fick halft upp dörren (det är lättare att luta sig i mot än att presa upp) och så kom Linn och skulle hjälpa och hennes fingrar blev nästan klämda. Sedan kom Mickis. Och öppnade dören) Och på koktail partyt då drå så gick han fröbi mig med sitt glas och viskade svagis i mit öra. Och jag boxar honom 3 gånger på armen . Och den tredje gången så skvätte det ut från hanns glas päronsider på honom och ner i någon rygga. (Wobss..) och på någon plats. -Säg inget ! sa han till mig. Det är Sammis plats!!! och ja hur ska jag säga vi är inte "bästa" vänner. Och efter typ en kvart då sammi sat sig så frågade jag killen om sammi märkt nåt. Och då berättade killen det för sammi och jag spran i väg. Efter ca en halvtimme så skulle vi se på film. Vi skulle se Woll.E he.. Den va ja... ganska kul. Efter det var det hem. 
Och så mycket mer har jag inte gjort. Förutom att frossa våfflår det är VÅFELDAGEN!!! men annars noppe!!!

                      Vet ni vad jag fick reda på i dag på radion. Våffel-dagen ska i entligen va "VÅR FRU" dagen.
                      Men medean tidens gång blev det våffeldagen. Och vår fru dagen menas med at vara då
                       våren börjage!!!! Ha diss va? men pssst... Det behöver vi inte säga till föreldrana. Men en 
                       kul grej att tästa. Säg "vårfrudagen" snabbt hella tiden och tillslut blir det våffeldagen!!!! 
                                                                    SYNES VÅFEL VRÄKANDE POLARE             

Kommentarer
Postat av: Ellen from the future!

Jaaag älskar dig lilla ellen!!

2010-02-11 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0