DjungelEllen här!!!

Tjo mannen här e jag bree... Nä drev bara lite. I dag i skolan ha vi hafft idrot "SUCK" men det var ganska kul. men fick göra lite allt möjligt faktist. Det var kul. Man fick tästa på att göra handvolt nästan. Men hoppade på en trampolin till 2 stora plintar och den största tjockmattan på och sedan bakom plintarna var det ennu en stor tjockmatta där man skulle landa från hanvolten. det var typ från golvet och upp på tjockmattan på plintarna 1,5m. eller licka högt som jag typ jag är nästan 1,60! (Slå det småpluttar!!) man skulle sätta händerna på mattan och hackan mot bröstet. och rulla typ.. Ja ja men det var i alla fall jätte kul alltså!! Men nu till det som hände innan idroten när man kom in i idrots lokalen och väntade på att våran lärare skulle bli klar så var det några killar från klassen som hänge och flängde i repen. Dem var brevid den stora stälningen med plintarna. Då tog dem tag i repet längs ut och klättrade upp på stälningen och slängde sig ut. Men nu var det så att väggen kom där för att det var på sidan och inte fram i från. men som tur var repen fast i ett lås som om man drar för hårt i går upp. Så repet han inte nudda väggen. (ni vet en sån där man drar ut repen på en stor metalstång och längst fram är det som ett litet lås där snöret längst ut låser sig på.) Ja ja men i alla fal då skulle jag prova. Och jag klättar upp och så och svingar mig i och det gick hur bra som hällst utan att jag höll på att krocka in i en kille i min klass som stod framför mig i den riktningen jag skulle svinga mig i men nu till andra gången när jag svingar mig så kraftingt så att låste går upp och jag flyger rakt in i vägen med värdens fart och även nästan in i samma kille som stod i vägen. Eve Linn och Emma kom rusande och trodde antagligen att jag gjort mig illa men icke jag hadde inte ett ända ont. Det var där in rubrik kom i från. I stället för Djungel Jorts å Djungel Ellen!!! coooolt va?? nä drev. Och i dag på rasten så körde vi burken. och då gömde jag mig bakom ett plank där man brukar spela bollleken väggen och då var det en liten kille som spelade. Men han stod så långt i från så nar han lobbade bollen så kunde han inte styra vart den skulle komma. och den kom farande i mot mig men jag ser det och blockar så  att den inte skulle komma i fejan utan att den kom på min under arm. Det gjorde inte ett dugg ont. Killen var ju litten och sköt inte så hårt. När han såg vad som hände tog han händerna för munnen och såg ut som om han träffat en isbjörn som var på väg att döda honom. -förlåt sa han. -Det gör inget sa jag. Det gjorde ju inte ont lixom. Han trodde vel antagligen att jag skulle springa efter honom eller nåt. Ack ack dagens småpluttar.. Ja eller iom man typ går i ettan är dem ju inte småpluttar!! Men jag går ju i FEMMAN!!! så! ja. Men för dem som går i nian så är vi småpluttar!!!!! ),= men ja det var allt för dagen synes i lianerna!! förhoppnings vis inte i väggen!!!! (;        <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0