Dancing queen<3

Halli hallå i dag i skolan var Lin sjuk stakars henne)= men hon kommer antagligen i morrn på rasten körde vi burken och så det är så himla kul. För man lixon byter kläder i bland med kompisarna (jaka, mössa och vantar) I dag sprang jag till gungerna och byte med Tilda 2 gånger men blev endå upptäkt först )= men jaja. I dag så ska alla ha gjort klart sina kropps affischer. Jag var det men man fick göra hår också (huvud HÅR tro inget annat) så jag är snart klar kan man säga. (= Vi hade musik också det var kul. Vi gör någon slags melodifestival.
vill inte skryta... JO DET VILL JAG. Våran låt är B.Ä.S.T! BÄÄST! Hadde Linn varit med hadde vi kört vårat handslag när man slår i hopp knytnävarna och säger "vi är faán BÄST med betoning på Bäst och med nån töntig dialekt. (XD haha)
Efter skolan hadde vi Dans som jag presis komit hem i från. Man blir svättig av det beliv me!!! Vi dansar till Rosa pantern ni vit "dun dun" dun dun dun dun dudunnn dadadudunn. Tyojp.. Man ska i entligen ta med sig tidningar hemifrån men alla glömmer det hella tide S= inklusive mej S//= men hör lixom nån säga: jag glömde tiningen. OCH DÅ mins man juste tidningen! Men det finns tidningar att lån aså det är k som min bror säger. (till alla er nördar som inte vet: k=ok)
Mer har nog inte hänt om ointrisanta mig. Något kul kanske kommer under middan ingen vet ok antagligen inte -.- men det kanske blir något kort inlägg om vad jag käkat... Godbye!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0