Hello Motto!!

Hej är här i gen!!

Ja u sitter jag ju framför dator.. Jag har Ema hos mig och hon sitter och skäller på mig och min dåliga bloggskrivning...
Tack emma!!<33
Men dagarna har varit ganska lungna i har ju fått SOMMARLOV!! Avslutningen var bedrövlig vi hade den i våran dumma idrotsal!!!!
Dem försökte göra det fint men både Linn oichn jag suckade åt dem dåliga försöken....
Men vi fick sjunga lite och sedan var det till klassrumet och där så  var det farväl till mångs och så!!! Och våan lärare
hade gjort världens finaste avslutnings gåva!! Han har fottat oss mycket h vidjofilmat oss sedan 3:an han gillar sådant och han hadde klipt i hop det til en film!! Och man blev RÖRD!! man satt där och försökta hålla tårarna borta (vi lyckades)
När man såg när man var liten och alla våra minnen!!!!!!! Buäääää!! Men man gick vidare! sedan så.. Nu ser jag att emma sitter och tråkar ut sig jag skriver rästen i kväll!! pussisar

Kommentarer
Postat av: Märta syrran

lilla dummer, som stavar som en kratta ;)



(hello Moto)

hahha!

2009-06-17 @ 15:13:48
URL: http://sajken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0