Hej minns ni mig!!? asså alvarlitalagt...

Nää såklart skojade jag! nu har det gåt en lång tid och jag har banne mig fåt mycke skäll av mina kompisar..  
T.e.x Du skriver inte blogg något mer!!!  Så nu ska jag skriva en liten smula!!


Hee! Er litle nördi friend är tillbaka! Jag har gåt på min dansuppvisning och det gick jätte bra! Men jag hade ju en ond fot men det gick  ju.. Min fot var en riktig elaking!! ;) Haha presis!!
Och i lördags badade jag och Linn i hennes farfars och farmors pool vi hade luftmadras brotnign och hade jätte kul!!
Och i söndags åkte Linn  och jag till grönan det var jätte haha KUL!!! När vi åkte dit såg vi en massa riktigt gamla amrekanska bilar det måste ha varit någon parad!

Men i dag är det ju onsdag! Och en sak ska jag säga dig och ni andra som läser min blogg,
 det är banne mig inte en ända droppe "Sommar känsla" i mina torra klaskompisar eller i våran lärare allt käns konstigt och vi får bara regn!!! Fan! Man mår dåligt... FRAM MED FINT VÄDER!! Men en sak till i deag har jag klippt mig jätte fiiiiiint!! 

Bara så att ni vet!! Jag lägger in bilderna i morgon, Jag vill inte att någn av mina kompisar går in på min blogg i kväll och ser min friss!!!  

//puss och hej krama dig!!!!  (
och mig (A))

Kommentarer
Postat av: syrran

Mupp du är Ellen :) men älskar dig ändå!

2009-06-04 @ 14:10:08
URL: http://sajken.devote.se
Postat av: emma

alla älskar dig Ellen(L) :) men det är mycket roligare a´fall du skriver glöm inte att skriva snälla.....!!!!!!!

2009-06-04 @ 18:22:01
Postat av: Linn

Vill se din frisyr <3

2009-06-04 @ 18:58:46
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0