Hej kära Blogg läsare!!

Hejsan hur är det?!

Hej i dag var det mycket roligare i skolan mer sommar känsla och såå!
Jag tror nog att det var för att jag klippt mig!! Näää Absolut inte men vi hade bra musik på och man lixom hängde med! Nu är vi klara med allt sådant så nu är det bara lite mer jobb som gäller och sedan mys!!
Men marco sa att vi skulle göra riktigt skolarbete i morrn!
Så Linn om du läser detta så om du mår bra i morrn försök komma till skolan och lixom inte ligga kvar i sängen och lixom "en dag till!" Jag tror det är viktigt!

Men.., Asså mår du fortf inte bra så ligg kvar ingen vill bli smitad!!!!!
I dag i skolan hade vi också idrot den var faktis kul!! Jag och min kompis Tilda lekte i dag! Vi hade till 70% av lektiden kitel krig!!! Tilda van men hon sparkade villt med benen!!! Vid hallv sju gick hon hem.. Ja jag har inte gjot mycke mer i dag....

                        KRYA PÅ DIG LINN!!!! <33 PUSSS OCH KRAMAR!!!

Nu kommer mina frilla bilder!! :




Hhaa!! ja deet var det ses i morrn om ingen blir mördad av marsianer!!!

//kraaam!

Kommentarer
Postat av: Linn

Waaah du e ju skitsnygg! Nu blir jag ju avis haha <3. MEn en sak - att ni vill att jag stannar hemma för att inte bli smittade var väl lite taskigt?! Tänker ni inte på lilla mig :'(. Haha, hejdå snygging <3

2009-06-04 @ 21:10:39
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha LIIITE wannabe mig med "om jag inte blir mördad av.." o.s.v. Haha, men det gör inget <33333

2009-06-05 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0