TJO MY FRIENDS!!

HEJ I DAG ÄR DET INTE SÅ MYCKE SOM HÄNT OCH LÄNGE SEDAN JAG SKREV!! JAG ÄR LESSENför det och att jag var på caps när jag skrev raden åvanför! jag har haft ganska tråkit i dag... Men jaja! skolan var trist och så och Jag har inte varit med någon i dag!! och ett tipstill er som vill ha ett gott skrat!!!!!

*gå in på msn och se till att minst 2 är inne.
*sedan börja prata med en och bjud in den andra.
*hällst ska det va 2 som är med i klassen. så att bägge känner varandra.
*En kille och en tjej.
*det skadar inte om dem personerna inte är så bundis.. Då blir det bara roligare.
*börja ett samtal.
jag har gjort det i dag 2 gånger. det var ass kul!! Hejdå och ta vara på mina ord!!! 

//En vänn som älsk en annan vänn!!!! Puss och kram! om det är någon som vet ett anat kul sätt att fördriva tiden på denna tråkiga vinter utan snö så skriv den i en komentar. Ni är värda guld ifa ni gör det!!! (det är ni i anat fall med) Hejdå¨!♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Göra ett STORT vänskapspyssel <33

2009-01-22 @ 17:01:22
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: emma & linn

5 SAKER ATT FÖRDRIVA TIDEN MED:



Fota varandra och "leka" modeller.

Styla om nån/varandra.

BAKA!

Tända en brasa, dricka varm oboy med grädde och sätta på en kärleksfilm när man myser under en mjuk filt.

* Läsa ut en bra bok :D



från dina bästa vänner <3



2009-01-22 @ 17:04:08
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0