Skola i morrn!!

Hej, jag vet att jag skrev tidigare i dag men jag ville skriva lite till. Ja skolan börjar i morrn inte lika kul. Men annan rolig sak..
Göra sig i ordning. Duscha i timmar (jag gör inte det det är ett talesätt) och låta det varma vattnet få bort onödiga porer.
USCH för dem, men att ha en anledning att värkligen göra sig snygg efter ett långt lov.. Tex julovet. Om man fått en ny skolrygga eller skolväska eller en stor väska att ha till skolan. Så kan man ta kvällen inan skolan eller tidigare att göra i ordning väskan/skolväskan/ryggan.. Att man tex. Lägger i alla saker gör i helt enkelt den skol färdig så att man sliper sträsa i hjäl sig på morgonen. Vi ger tummen ner till att vänja sig med att gå och lägga sig tidigt och gå upp sent.. 


Bläää. Men att vara utan skolan kan vara som ett handikap för mig i bland. Då kan man bara snaka om man ska göra nåt efter skolan på rasten. Och annars så vet man inte om den andra ätit lunch.. och en massa anat. ja i bland är det ett handikap för mig!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0