Hello my friends!!!

Förs jag hatar min bror!! Han är jävla syk. Jag hadde skrivit super mycke så att man kunde gå ner för att läsa rästen och skrivit mer en vad jag skrev i går. och Min bror HADE SPILT EN JÄVLA MASSA NATURGODIS PÅ TANJENT BORDET SÅ NÄR JAG TOG BORT DET (SKAKADE BORT DET) FRÅN TANJENTBORDET SÅ STÄNGDES DATAN AV OCH JAG HADDE INTE SPARAT OCH PUBLICERAT EN!!! SÅ NU MÅSTE JAG SKRIVA OM!!! Om jag fick så hadde jag skrivit en massa skit om hur jag hatar min bror men då skulle evert läsa det och skvallra för mamma och sen skulle jag inte få ha blogg så nu kommer jag fortsätta!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fortsätningen.. Efter att alla hade skålat så gick dem 4 barnen under "18" till köket där vårt bord var och åt mareng tårta. Sedan så gick vi upp och spelade lite.. Sseenn kom jag på värsta i den. Nee fan jag är så jävla sur på evert jag skiter i att skriva!!! jävla honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0