Hejsan hopp!!

Hej hur äe det? Har haft det bra sen nyår.. Jag skrev inte i no.. Men nu ska jag göra det. (: ja, tillslut kom gästerna vid 7 och 4 av barnen under "18" år sprang upp till övervåningen (jag var med där) där godis,chips,naturgodiset fanns. Efter 5 min kom mamma upp med drinkar. Och min syra som inte var med av dem 4 som sprang upp gick in och stängde i hennes rum. Killarna spelade Wi! "BÅRING" Men det tycker jag bara för att jag inte var med... ;) jag satte mig vid datan för att i entligen skriva blogg men gjorde inte det! Lite senare så gick jag ner till dem vuxna och dem 2 andra personerna under "18" satt. För min syster hadde gått ner hon med. Jag satt där och pratade lite. Men det var tråkigare en tråkigast så.. Jag gick upp i gen. Vid halv 8 typ så var det midag. dem fyra barnen under "18" åt tillsamans. (Där jag var med)
dem andra två under "18" var äldre en vi så dem skulle äta med dem vuxna. Min syrra var med dem vuxna. Efter maten sprang alla 4 upp i genn. Sen lekte vi lite. och inan vi viste ordet av kollade vi på klockan. 23.55 Vi stängde av allt vi höll på med och skyndade oss ut. Det var en fantastisk syn att se. Och mer fantastisk att till de facktum att vi hadde NIO raketer att sjuta upp. när det typ gått tre raketer var det nån som kollade på kolkan. 2 min över 12. Vi kramades och jag och en anan skrek gott nytt år!! 2009!!!!! När det gått 4 raketer så sprang jag upp och hämtade kameran och filmade de 5 kvarstående raketerna. Och när en av raketerna krachade i ett träd har njag filmat Mohahahaha!!! kvart över så gick alla in då blev vi kalla. Vi under 18 skålade i pomack och rästen i chanpanje. Och vet ni. När min mamma sa att det var dax att skåla så sprang vi ner och där var det massor av glass med nåt i. Det här ar pomacken sa Evert min bror och jag drak värsta klunkarna men det var då fan heller pomack det var nån varm jälva sprit sort. FA´AN dig Evert krek jag. Men tillslut så var alla frame vid det sora bordet och skålade... Min bror ska ha datan nu så jag skriver mer i  morgon om min dag i da och rästen från ny år till snu!! Hejrrå    

Kommentarer
Postat av: märtapärta

aa, tur att jag fick sitta vid vuxenbordet!

2009-01-04 @ 23:11:24
Postat av: märta

jag har skaffat blogg ellen, checka in den :D

2009-01-05 @ 13:21:22
URL: http://movebitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0