Hejsan Folket!!!

Tjo vänner! Dagarna går så fort.. Och jag har inte skrivit  blogg!! Hehe ja my bad ha?? Men som ni säkert sätt på Linnepinnens blogg så hadde vi värsta spa dagen. I Fredas.Den roóllade fett!!!! Det var super kul. Vi gjorde oss i ordning för att ha spa kvällen. Vid ca.. 8 halv 9. Vi började skära frukt och hämta allt. Vid kvart i nio så var mit badrum värsta spa rumet. Vi hadde värmeljus på handfatet och vid badkaret ett trä bord. Det var där allting stod. Förutom handdukara och Coca-Cola-Zeron. Och som ni sätt på "Pinnes" blogg så hadde vi värsta ansikts maskerna. O´my GAAD!!! Det brände så himla mycke över överläppen. Det var inte najs!! Som mit utryck lyder (som jag har härmat från movebitches.blogg.se) "not najs" Men efter att vi tagit av oss maskerna och praktiskt taget kunde göra nånting så var kvällen hellt underbar. Vi låg i badet i 2 timmar. Våra fruktbunkar som vi fylde på eftersom med den stora bunken flöt omkring i vattnet. Ja. Det var underbart. Sedan gick vi och la oss. På lördagen så köpte vi present åt Emma. Sedan skusade pappa hem Linn till sej. vi hadde redan inan vi gick och shoppat lämnat grejerna där. På lördagen hadde jag trist. På söndagen skulle min bror och Alex åka skidor. Jag fick inte följa med. Det var lixom första gången. Deras grej typ.. Men jag är glad att jag inte földe med. En av liftarna som dom åkte med stannade i 45 min och dem satt i den.. BORING!!! Sedan började skolan på måndagen. Pinnelinn och jag sitter brevid varandra. Det är soft. Ja i dag är det måndag och vi slutade halv två för att inte vi hadde någon djumpa.. Mohahaha! Men vi fick en läxa i stället. Så när jag och limpan kom hem till henne så gjorde vi alla våra läxor till klockan 4. Sedan var vi litte med sebbe. Hennes lilebror. Han är urgullig. Men han var tjurig i dag. SYND!! Men ja det går upp och ner i bland för honom. Men han var ursöt endå. Sedan körde vi ett dataspel till klockan 5. Och koladde lite på svamp bob. Hehe han är held DUM i huvudet alltså. Sedan spelade vi intendo ds. Mario. Ja, vid 6 tiden skulle jag hem. Och sedan har dett inte hänt så mycke. Jag pallar inte skriva detaljer. Det har väll "den levande pinnen" redan skrivit. Hon är värdens bästa alltså!! Och vet ni vad vilken fräk bästis jag har?? Hon har inte lärt mig hur man lägger in bilder på datan!!! Jag fattar inte BUÄÄÄ!

*Snyfft*Snyfft* h-hej-snyfft-HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, lilla syrran då :P §

2009-01-12 @ 20:48:53
Postat av: märta syrran

men ellen då :P

2009-01-12 @ 20:49:39
URL: http://movebitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0