Hej hej...

Tja! I dag lekte jag ,med min bästis Limpan... Ja det var as kul till en början. Men jag somnade typ kvart över 2 i går natt för att jag hadde stora uppsvulnader i ansiktet.. Så jag blev trött. Ja ja, när jag lämnat Limpan så gjorde jag varm o´boy och så satte jag mig vid borde och tog det lungt. Det är soft "XD" jag sat och kolade på när pappa läste tidningen. Snart så ska mamma åka utomlans. Hon får det i Julklapp varge år av henne. Hon hennes mamma och hennes 2 syskon. Snacka avundsjuk. Förra året så åkte vi också utomlans, till grekland. Det vär härligt.. Mmmm! Och Limpan skulle hjälpa mig med hur man sätter in bildr men vi hadde så brotom så hon slarvade hon ba: ja tryck här här och ni har så konstig dator ååå! Fast remixad att det går snabbt. Så nu sitter jag som en ilsken gris på datastolen och svär och "humar" för att jag är så arg!!! A.R.G!! När hon kommer hit på fredag så ska hon minsan hjälpa mig!!!!!! Banne mig! "men hur svårt kan det vara" lixom. S.A.T.A.N Och skolan var inte rolig i dag. Vad är det för mening att börja en ONSTAG? varför inte måndan efter? Ja..? nu när snön ÄNTLIGEN har kommit?? ha? Har jag rätt eller?? Och vårat schema är full propat om vad vi ska gjöra på 2 DAGAR???  och i dag hadde vi ett "fejk" prov i dag "BORING"  

//hejrrå eran trötte vänn!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0