HEJ HEJ!

Jo tja Förlåt att jag inte skrev i går men jag var så jäkla arg på min bror men inte nu längre. Men jaja...
Efter att alla hadde skålat och pratat lite så gick alla 4 barnen under "18" upp. Jag var på datan och killarna spelade wi.
Men då fick jag en bra ide.. vi skulle göra en film. Vi filmade med min kamera och det blev en riktit bra komisk film.. Jag Ljög lite om det första. Den blev inte så värst bra.. Men rolig var den men det roligaste var att GÖRA filmen det var så himla kul att vi garvade så många gånger att vi fick tränins värk i magen. Men efter försök på försök på försök när vi tyck den blev någolunda bra så slutade vi och var lite på youtobe.. Sen skulle vi göra en I´m a barbie girl vidio.. Men det gjorde vi aldrig. Tiden gick och tillslut så skulle alla hem.. Det var tråkit. Men jajajajajajaja. Alla var trötta. Mamma skusade  hem alla. Medans skulle vi göra oss ordning men det gjorde vi inte... Men till sit slut så sov alla. Vi vacknade  nog vi halv två om inte senare... Den dagen var värsta slappar dagen.. Men den andra så skulle vi åka till landet och åka hem den tredje. Vi skulle åka skriskor. Det var ass kul. Isen var 15-20 centimeter hög. Den var hellt underbar att åka på. Man åkte as snabbt och man såg rakt i genom. Men efter allt skriskoråkande fick jag värsta skavsåret. Fötterna gjorde så himla ont!!!! När värmen kom tillbaka och man tagit av sig skorna. Jag satt och snyfftade för mig själv.. Men tillslut kom mn bror och ba: Gråta gråta, jag har exakt lika ont och gråter inte. Jag gick barfota och satte mig på isen. Jag ville vara i fred med mina värkande fötter. Jag kunde inte sätta på mig mina skor. Det var super sjönt att sitta barfota på isen. Sen när vi åkte bort från isen till huset och alla hadde ont förutom pappa som är van hadde jag inte ont. Och då retades jag gärnet..
HAHA nej det blev fel... MOHAHAHAHAHA..! Dan efter tog dem lärdom av mig och satt barfota på isen en stund. Vid 2 tiden den tredja så åkte vi hem. Alltså Hem hem inte landet hem. Den 4 så lekte jag med Eve. Vi hadde super kul... Ja sedan hände inget den femte. Jag hadde inte så roligt... Ja och i dag är en dag till skolan... jag måste börja göra mig i ordning nu. Hejrrå!! Jag skriver om skoldagen i morrn hejdå.

//Hejdå mupparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0