Yo´babes!!

Yena!, hör på det Yena YEENNAA!! Det värkligen flyter om kring i munnen.., Ni vill inte fatta detdära..

I dag har jag varit med Linn gullstumpen!! Och nu sitter jag och undrar varför jag inte bad Linn att göra en ny blogg till mig...
Wops..  , Nu sitter jag och lysnar till "drop in the ocen" min nya YouTube låt. Hehe.., Men nu ska jag bli seriös!
Vi gjorde även 2 mislyckade skräkisar.. Ok jag sabbade nog Linns skräkis då jag hade en snögubbe framför kameran som jag sedan kastade på henne och sen då jag hoppade på henne med en filt..., Eller det var nog inte mitt fel?

Men jaja, Sen har jag ätit stält tid på datan och pysslat jag har gjort kort till Ida,Kim och till Micke och Lotta ;)
haha.. Jag har kramper i magen efter att linn var här gud 90% av tiden garvade vi nog.. Men det är väl inget dåligt??

heeh..
bye bye!!  fett gamal BILD!! typ 2007??! 


Kommentarer
Postat av: Tilda

'' ...Eller det var nog inte mitt fel?'' HA! det vill jag se innan jag tror det XD vilken fin bild föresten... men, HJÄLP vad långt ditt hår var O.O

2009-12-09 @ 22:07:01
Postat av: ellen

Jag vet!! chit.. <3

2009-12-10 @ 18:46:30
Postat av: Linn

2007?! Det var i maj detta året ellen!!

2009-12-11 @ 16:50:16
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: emma

hej

jätte fin design

2009-12-11 @ 19:51:44
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: Ellen

jasså!? JA det är ju W.K bilderna!!

2009-12-13 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0