Yaba tjena!

Hejsan!, nu sitter man vid datan igen, i dag har det varit Nobell  middag (Lunch) i dag i skolan.
Jag tyckte att maten smakade som den vanliga skolmaten förutom läsken och den "goda" efterräten..
Japp.., jag tittade på Happy ..(någonting) på 6:en i går och gick och la mig kvart i 12 och vaknade halv 8 men gick upp kvart i.. Såå, nu är jag ganska trött.. Jag ska lägga in bilder sedan så ska jag nog typ sova?! Men nu kommer bilderna på min..
 outflit: 
haha! snygg outflit?

 frissan snygg eller ej?? (komentera!!)


Kommentarer
Postat av: Tilda

snyggt! Bytte du om efter skolan eller har jag ett ganska bristfälligt minne? -.-

2009-12-10 @ 18:54:49
Postat av: Anonym

hihi tilda xD. Ja du e jätte fin ellen ;D

2009-12-11 @ 16:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0