Vi ska kolla BIO!!

Hej,hej!! I da ska vi kolla bio :) faktiskt om bara någon timme! Vi ska kolla på... (Trummvirvel..)
ALVIN OCH GÄNGET 2!! hahah!! och dem är så förbannat SÖÖTA!! .. hahah! ja verkligen!

I morgon blir det 2010 "I'cant belive it!!"
Men jaja! Våran familj vaknade 10 i 1 i dag det är ju softish!! Så det ända jag har gjort är

*Ätit frukost
*Borstat tänderna
*klät på mig sköna kläder
*plattat lite av mitt hår
*sminkat mig

Och nu sitter jag och märta i mitt rum och är med våra datorer! 

// Bye bye 

Min OUTFIT:  




(imitering av lady gaga) poos poos..



Rock 'N' Roll...!!!'

 krammmar!! ♥

Kommentarer
Postat av: Plingplong

heeej =D hoppas bion va bra för ja tänker oxå se den filmen ;) xD

2009-12-30 @ 17:01:22
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det fanns inga biljätter kvar... :,(

2009-12-30 @ 17:17:32
Postat av: Plingplong

=(

2009-12-30 @ 18:55:09
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0