UPPVISNINGEN (1:en och 2:an)

P.s om ni glömt det så är det 2 advent i dag jappidapidoo! (till det viktiga nu!)
hejsan!! ja nu ska jag ju skriva om dem 2 underbara dagarna!!

Uppvisningen nr:1:
Tjaba tjena bloggläsare och ointresanta människor ( skämtar! ) Så hära började min dag:
jag vaknade vid halv 10 och började göra mig i ordning ett par timmar senare så åkte vi.
Japp, när jag åkte till dansuppvisningen så pirrade det lite. Eftersom att tisdagsdansens genrep gick ju "underbart" soo,
DOONT BLAME ME!!

Jaa, men när jag väl var där han jag inte hitta "lay back´s" hängplats förän vi dansare skulle in i aulan. Och så han jag inte ta av mig allt jag var tvungen att springa in till aulan och stå där och svättas!!
Efter det så var det chill yo´now och jag han i lugn och ro hitta hängplats jag han byta kläder och göra mig redo och va med alla andra medans vi väntade på våran tur.
Vi var nr:9 och då dansade vi till lördagsdansen "black or wite" det var jätte bra!!! 
Det gick skitbra och allt bara ägde och sen så han vi göra medelit då alla mickel jacksson grupper dansade i typ 30 sek och gjorde en snygg avslutning! Sen var det paus och vi var därute och jag delade hängplats med Linn!!!
hahahaha!! Roligt roligt!!
Sen var det slut på pausen och efter en stund körde vi "lay back" lite mindre bra.. Sen var det finalen och sen var det en annan publik som kom in efter 15 min och allt började om från början! Men då vi inte var på scen och inte tittade på danserna hade vi bara så jävla KUL (!!!) 
Asså vi spelade kort blajade och Ingela och jag sjöng "the sailor song" tills vi blev strypta av karin (det spelade vi in ;P ) ,spelade vi kort och bara mupade oss vi hade verkligen jättekul!!!!!!!!!!! Och en grej som är sä jävla skrattretande är att det var en liten skitunge och sin kompis (typ 8 bast) om gick runt till alla och sa "hej" tills hon kom till Lenea
ungen- Hej!!
Lenea- då..
ungen-
då!! (lite snabbt sakt)
Lenea- lite sent va?!
ungen- jag gör så om jag vill (medans hon gör detdära bitchiga med huvudet och fingret) (hon gör till och med fel)
Lenea- du gör fel!
ungen- jag gör så om jag vill!! (---//---) (---//---)
Lenea- jag hatar dig!! 
ungen och kompisen går därifrån..
Lenea och hanna (Lenea är på hannas rygg)  kommer tillbaka och berättar om den lilla idioten!
 Sen så ska Lenea vissa vem det var! och det ser sä jävla kul ut lixom en hel klunga av stora tjejer som går tillsamans och den korta Lenea som sitter nu på karin och leder oss!
~När vi kommer till den lilla tjejen!~
ungen- asså... (blir avbruten)
Karin- (typ 2 meter lång ser jätte stor ut är stark som en brandman och kan se så jävla hård ut att satan skulle mjukna) (och hon såg så hård ut då!)
Karin- ASSÅ VADÅ???
ungen- det var inget..
Där fick den lilla ***** så hon teg fan vad jag värkligen inte tål sånadära wannabe bitchar som tror att dem är något fan man vill bara spotta dem i ansiktet och stampa på dem små ****!!
japp så var det...
Sen så fick jag skjus av Linn hem och sen var jag med mormor resten av kvällen!!! Och vi hade jätte kul!!!! Vi tittade på Robinson och sen så kollade vi på 28 dagar! Jätte bra film som gick på 4:an!! HEJDÅ!!!!

Uppvisningen nr:2:
Hejsan i dag så dansade vi bara till black or wite sen roligaste som tur var!!
Vi hade mkt roligare i dag än vad vi hade i går!!
uppträdanderna var lixom detsamma men i dag höll vi på med ett alarm för det finns 2 olåsta dörrar om leder till alarm (trode vi ) och Ingela och jag skulle se vem av oss som utlöste det först!!
(asså detta började med att Ingela och jag var till 100% flummiga!!) vi skulle gå och sno socker bitar vi kunde svära på att det inehåller likör i mentos (likör = någon svag typ av sprit)
och sen började det där med dem 2 larmbörrarna! Alla i våran grupp började oxå hålla på med larm dörrarna. 

Och..: vi sprang in och ut och skek så jävla mkt att jag vet att jag kommer bli hes i morgon vi tycktes se pervon inne i den riktiga skolan! (asså där vi var, var det lixom en gång från aulan till den riktiga skolan vi var i ett glasrum där man kunde se skolan eller matslen..)
Det roligaste var nog när dörrarna stängde igen sig (och vi var i glasrumet) och vi trodde att dörrarna skulle låsa sig så vi skulle springa mot dörra för att försöka få dem att öppna sig och så ska vi banka på dem men så fort vi nuddar dörrarna så öppnar dem sig gud vad vi började garva asså!!!!!

Pappa kom och tittade lite på min dans jag blev jätte glad!!!! Jag fick skjus hem av mamma och mormor dem hade julhandlat!! Och nu sitter jag här och garvar åt dem roliga dagarna som paserat!! haha!!
Ja detta är en helg som man kommer minns! Synd att man inte kommer träffa alla igen fören i februari....
jaja.., Så är det.. HEJDÅÅ!!  

Uppvisning 1:
linn och anna
dem duktigare dansarnadem var fett bra!!

dem var fet bra..!!
det snygga cafe bordet
Linn<33
haha!!
Karin och Lenea

snygging!?

karin och ingela!!

snyggingen säger hejdå till denna dag med en puss!!!

Uppvisning 2:

 välkomen SÖNDAG!!!



När vi övar övar övar och övar
 Snygging Emmie!!

dansarna!!

haha!! VARNING!!


hah och nu som avslutning min...

Min sexiga LÄRARE!!!! haha förlåt mig sofie för denhära bilden!!! haha!!

HEJDÅ!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Haha vafan har du för bilder på mig? Love u <3

2009-12-07 @ 10:11:20
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0