Sky fall av bara snö!!

Heej-hå in-snö-ad tåå! 
I dag så var det skola mysit.. , B klassen var på badhusset i dag! Ett äventyrs bad..

Efter skolan så var det några som stanade kvar och åkte på en isig backe! Haha det var faktist kalt!! Och jag har sprungit runt i bara t-shirt i dag!! Jag gjorde snö änglar och sådant!!
Och om Linn läser detta så vill jag bara säga: "Krya på dig min älskning!!" :) ja så nu får hon se till att göra det :)  Men då efter skolan då vi åkte sa jag att vi kunde gå hem till mig och åka i backarna där!!

Det ångrar jag bittert!!, Asså inte att jag tog med dem utan att jag var helt jävla knäpp!! Jag hade nog fått en socker-kik av jul-musten!!  Buhu..

Men jag hade jätte kul med dem men jag tror att dem tkr jag är en idiot nu så man kan säga att jag ångrar bittert att jag drak den dära jävla julmusten...

Ja, nu har jag *durshat och skrivit lite dagbok!! :) ha det så himla bra!!! PUss PUss!!!

Några bilder!!




 

 det ryker!! RYKER!! så jävla kalt är det!!!
Asså man såg ingenting däeute asså..

 HEJDÅ!!!
   


Kommentarer
Postat av: emma

Shit ryker det haha. Kallt =)

2009-12-15 @ 21:15:31
URL: http://eemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0