Natt-bloggarn..

God natt och godmorgon snart..

ja som sakt jag har lite problem med att somna... Jag kan lixom inte somna..
Konstigt va??
Nää jag har lixom en tanke.., som jag bara kan se lite av. Den tanken är lixom en mysig kväll, och hur jag ska fixa det. Men hur jag nu ska fixa det kan jag inte se och jag har kommit på förslag vad det är min tanke vill. men det min tanke vill är något på 
P och F...

Känner ni i gen någon tanke på P och F??!! fan nu börjar jag prata i nattmössan oxå...
Men vilket fall jag får inte ut den hära jävla tanken och kan inte somna! 
Någon elak jävel som skrattar åt andras misslyckande sitter och garvar häken av sig åt mig nu..

Great is in it??

Men jaja nu ska jag försöka fixa den dära saken på P ir F...
 

....? 


Smile and look happy is'in my thing..
 
jag kysser inte skärmen.. I traing to look angry out.. (antagligen fel-stavat)

:): vilken del av smailisen trorru jag är på nu??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0