JUL!!! (med pappas sida)

Vadå är dina föreldrar skilda!? Skulle vissa kunna tro men så är det inte det är bara så att vi tar en släkt  taget!

Ja.., Det var julafton i dag vad kan man säga.. DET VAR DEN BÄSTA JULAFTONEN PÅ ÅR!!! Och det bästa av allt..
DET KOMMER EN TILL I MORGON!! Och jag har bara önskat mig bra saker så jag är så jäkla HAPPY!!! :D
Oh. jag sitter och skriver på en Laptop. MIN ALDELES EGNA LAPTOP!!!!  THATS RIGHT BITCHES!!!!
Jag har en laptop!!! Och ända sedan jag fick min LAPTOP för typ 6-7 timmar sedan så har jag bara varit helt målöös!! I´cant belive it!!

Och jag har typ tagit lite över 100 bilder (jag är alvarlig så dem kommer väl dycka upp!)
Ny lysnar jag på "om jag var en turk" fan vad dålig den är!! -.- SUCK..!!

Lite bilder från dagen!!



Matilda!

Lite av Jul-bordet!

Snygging!!

Min LAPTOP!!! <33


Farmosr snygga inslagning!!

Mina hörlurar!!

Jessica!!

Mer bilder kmr nog senare jag ska nog lägga in ett inlägg med bilder från bägge dagarna samtidig :)'
GOO JUL!!

 hejrrå så länge då!!!

Kommentarer
Postat av: emma

hej!

vad kul med en laptopp.!

2009-12-25 @ 11:06:49
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: Tilda

nää, vad orättvist.. en egen laptop! t_t *gråter

2009-12-25 @ 15:13:14
Postat av: Ellen

tack!! ja det är jätte soft med laptop :)

2009-12-25 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0