Jul!! (mammas släkt)

Hohohoo., Ja nu har Jul #2 oxå paserat och jag har fått nästan allt jag önskat mig! Det jag blev mäst nöjd med var nog min laptop!

Ja, i dag väckte pappa oss klockan 12 och säger "upp nu!! vi ska sticka om en halvtimme!!) ? ja tack för att väcka oss i tid!! Men jah hinner ju med! såå jag är nöjd! När vi kommer så är det lunch som innehåller:För rätt, Varmrätt och efterrätt efter det var man ju propad som en julgris!!

Det följer av sedan 4-5 timmars jul-klapp utdelning!
Väldigt kul! Jag var Tomte 45% av utdelningen skulle jag nog säga..
När jul-klapparna var färdig utdelade så var det ficka strax efter det så var vi på väg hem lite innan 8!
Våran familj hade lixom sovit lite och varit i gång 2 nätter..
Men om man läser Fisktak.blogg så tycker man att det låter som en belöning med att vara uppe 30 timmar av 46..
Ja snart kommer lite bilder och snart kan vara om en timme eller i morgon!! Puss puss!!

kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0