JUL LOVET!! Let´s this begin BiTcH!

Jag ser det snööa jag ser det snöa jag ser det snöa HURRA!! 

Heej!, Nu har det inte varit något bloggskrivande på ett bra tag! Sen i Tisdags tror jag men jag har varit sjuk och i går så skrev jag ett perfekt blogg-inlägg och långt och bra!! Och allt bara försvan!!! ARGH!!!!

-Fuck off- så jag hade igentligen skrivit i går oxå!! Men nu blrv det ju inte så!! I dag vaknade jag 8! Vi började kvart över 9!! haha! sovmorgon!! I dag var det skol-avslutning, vilket betöd kort dag vi slutade halv 12!!
Vi har haft ficka i klassrumet och olika tävlingar! haha! Dem var jätte bra! -NOT!!- 
 
Efter skolan stanade jag kvar och spelade fottboll i snön! hah det var jobigt!
P.s snön var nog gjord av mariana!!
Men blev helt flumig och sprang runt och skrattade!! 
heh!! I morgon så ska jag och linn jul-shoppa! Jag ska nog inte köpa något till Evert han är ju jätte dum!!  
)=K

Nu kmr lite bilder!

 haa!
 heeh!!
höhöh!
Är det såhära men håller kameran??

Puss o hej-Leverpastej!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

JULLOOOOOOOOV!!!!

2009-12-18 @ 14:16:14
Postat av: Ellen

Guud jag älskar min nya blogg!!

2009-12-18 @ 14:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0