Jag och min katastrof!!

Hejsvejs!, japp nu var det banne mig ett tag sedan jag skrev.
Andledningen är att Evert min BÖG till brorsa gjorde så att internet inte funkade i går men nu har datan vilat och mår nu bättre., lite hosta med det skiter jag i jag blir gärna sängliggande en liten stund!!
Jag har värkligen längtat efter bloggen!! Nu fattar jag värkligen vad  Linn menar.. Om jag vore en sims gubbe hade jag haft ett till behov nu som heter: Bloggen!!
 haha!! I dag var jag med tilda GUD vad soft! Det var nu ett tag sedan jag var med henne och nu lekte vi ända till 8!! Men vi slutade typ kl:4 i skolan sååå.., Det var ändå bara 4 timmar.. 

Och här kommer ett påstående:
 Märta tkr att på typ alla mina bloggbilder gapar med min mun...? tkr ni som hon eller tkr ni "vad fan snakar hon om" så får ni gärna skriva en liten kommentar om det..

Och nu är det så att Mamma tycker att det är bondigt med att göra tummenupp hela tiden vilket hon tkr att jag gör typ hela tiden och nu när jag har tittat på ett par bilder så märker jag att dem lungt har varit med ett bra tag...

   mer bilder i morrn!!!


Kommentarer
Postat av: Tilda

inte vad jag ser, ialla fall O.O

^^

2009-12-09 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0