Hemma igen!!

Hem juva HEM!!

Nu har jag precis kommit hem från 3 timmar dansande tyýp!
Jag går på dans Tisdagar och Lördagar! Tisdags-dansen har vi med nu mera Sara Erisson
och Lördags-dansen men  sofie!
Hon är jätte rolig och gör skit bra danser!! Nu på genrepet så gick Lördags-dansen skitbra och Tisdags-dansen var
PIIIIIIPPP (!!!) Dålig det gick åt fitja enligt mig..  
Och enligt min dans grupp! Det var ganska långtråkit på vårat genrep mkt vänta man vill ju DANSA!!
Och en rolig sak är att en tjej som är ganska tystlåten var riktigt pratglad och Rolig 2 tummar upp till Johanna!!
Ja nu ska vi :
Titta på "Fier upp" (skit rolig rekomenderas att hyra!!) Sen ska jag göra klart lite inföör i MORGON!!

                           ~UPPVISNINGEN!!!~ 

Änglar sjuner!? Ja men jag vet ej "way but" jag känner mig skit strässad.... 
FUCK?!!
Nu kommer lite bilder!! Och jag ska ta med mig min kamera i morgon så var berädda på att jag kommer bomba med ett skit långt inlägg och "a lot of" BIILLDDEERR!!! 
//Chao<3

Stress!?  GALEN??

 haha!!

haha!!

STRES??!!


Kommentarer
Postat av: Linn (din bästaaavän <3)

Du var superduktig idag! Längtar till imorrn (ta med kortlek!!) Älskar dig Ellen, trots att vi varit väldigt irriterade på varandra på sistone xD <3

2009-12-04 @ 21:57:16
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0