Hela Helgen!!

Yena yena mitt bena!! Y:et är min nya favoritbokstav!
I lördags så hade jag i uppgift att ringa runt till några personer, (anledning inte intresant!!)
Och då jag skulle ringa tilda såå hade hon inget att göra jag hade inget att göra så ja vi bestämde att vi skulle va efter att bege ätit lite!! 
 
Jag gick hem till tilda och vi va på hennes rum snakade chillde och softade sen satte vi oss i deras soffa och ritade och helt plötsligt så hoppar jag till!

"DET SNÖAR!!!!" Vi flyger omkring på den lilla ytan och sen så springer vi ut och i bara vanliga kläder och och en jaka så är vi ute och åker i den nya snön snabbt gick det inte men det var så himla kul man fick en riktig adrenalinkik!! Sen så gick vi in och softade och värmde oss lite sedan så gick vi ut och det var som om det regnade små skjänor!!
Och då säger tilda! "men ellen.., vill du inte fotta dethära till din blogg?"
KAAÀMERAN!! vi springer hem till mig rusar upp till mit rum och sen är vi ute och fottar som galningar! Och så gjorde vi en liten snögubbe har foto på den oxå!!


Sen gick vi in till mig värmde oss och sen så satt vi vid datan och sen gick tilda hem för att äta middag och jag åt middag! Sen så åkte vi till någon typ av "statoyl" o  ´köpte ostbågar och twister!! FAVORIT GLASSEN!!!
Sen så badade vi i tilsdas bubbelbad!! Det var 2 dm tjockt lödder!! Gud vad roligt det var!! Sen så stak vi hem till mog och sov över och åt ostbågar!! Gud vad soft vi hade

hejhå lill tå!!  






Kommer  fler bilder om en halvtimme evert ska ha datan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0