Hej-san! #2

Tjaba! Ja, nu har jag fått datan och jag åt lite!
Laxpasta med bröd om någon var intreserad!!, Men Efter att Jag och Linn varit ute och brotats i snön gick vi in och drak varm chocklad!! 
Sen hyper flummade vi hahahah!! Fan vad fula i är!! (Asså inte utseändemessit., Ok jag är det då.)
Nä inget sådant tänkande ellen comming down comming down... Jag är.. ok?! 
Nä jag är nog dum i huvudet..

Äh *fan* nu lämnar vi det jävla ämnet!!  
Vi flummade med min kamera och höll på som idioter!! Men kul hade vi asså!! Vid 20 i 6 så gick Linn hem!!
Då gick jag till datan och sedan msn:ade jag med sammi en gamal klasskamrat han är fett syst!! 

Ja sen var det middag!!Och nu sitter jag här!
Vi ska snart ha adväntsmys hade inte det i går!
Och Linn sa att hon ville ha bilder då vi lekte i snön jag hade inte med mig kameran då!!!
Men jag har några bilder på våran "FLUM-STUND"

Här kommer dem!!


En gubbe och en käring?? haha!! kolla in Linn!!
 haha!!

snyggas??

älskar dig b-vän!!! <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Linn

Älskarej, har alltid roligt me dig <33

2009-12-15 @ 13:17:54
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, snyggaste bilderna=)

2009-12-15 @ 15:33:07
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: ellen

hah! tackar!!

2009-12-15 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0