Hallååja!!

Hej,däär!

Det har inte blivit mkt bloggande på ett tag eller inte så mkt som jag hade velat lixom..
Vet ej varför meen nu är det bara så.
I dag har man varit i skolan och haft Engelska, No, matte, Lunch  (om man kan kalla det dem ger oss mat?!) 
och andra skol-ämnen..
Men en sak jag verkligen måste säga (!!!) vi har värdens äckligaste skol-MAT(?!)
Det var lixom annanas marinerad fisk.. Och så var det fisk koorv!!!! FISK-KORV!! DEM OREN HÖR INTE IHOP!!! 
Blä.., Den "korven" åt inte jag!! 
Fy fan asså..
Linn och jag har pratat mkt om när vi ska ut och Jul shoppa!!!
NAAW gullis Linn jag längtar!!! <3 Ja så är det...
Och Linn och jag är Lite dumma (lite?)
Vi pratade lite på No-lektionen och det var då sova-över grejen kom upp.
Ellen: Asså.., det kan låta lite absurt men ja...(jag blir avbruten)
Linn: Emm.. förlåt ellen, men vad betyder "absurt"???
Ellen: ....
Linn:  ....
Ellen: hahaha!! hahahaha!!
Linn: ??va??
Ellen: JAG VET INTE HELLER!!!!!
Ellen o Linn: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Dumma??
haha!!
Men sen då jag kom hem såå att jag har kollat lite Tv och sen stälde jag em.. Tid på datan och nu har jag datan sen ska jag skriva dagbook och pyssla Jul pyssel!!!  haha!

Chao <3

 Mohaha!! i Wood take over the world!!

 ooh I´m EVIL!!

 GOOD JUL!!!

 Tilda har ritat denna underbara MÅLNING!!!
(kommer mer bilder senare)


Kommentarer
Postat av: Tilda

nooooo, inte den fula bilden!!!! det var bara dina färg-pennor som gjorde bilden bra -.- morrar dovt

2009-12-09 @ 17:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0