Good morgon!!

Heej! I dag vaknade jag först kl:08:20 (FATTA TIDIGT!!!) sen gick jag på toa och gick och la mig igen och sen vaknade jag tio över ett lite vanligare för en ellen....

Sen har jag ätit frukost och kämpat med i en halv timme typ med att fotta min spegelbild i min sked...
Ni ska få se resultatet i slutet..
Sen gick jag upp occh nu har jag ett vidio samtal med "grannis Tilda" och vi ska rita :) men jag bloggar i stället!!

I'm evil!!

...?! mkt mer har inte hänt hejdåå!

//mis. Evil ^^


haha..

hahaha!!!

hahah!!

GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: grannis

08.20?! själv vaknade jag vid din andra vakning -.-;



morrrrrrrrrrr... ge.. hit.. marsen....

2009-12-31 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0