God morgon hör fåglar sjunga glatt!!

Hallådär!, Jag har vacknat för en timme sedan ovh har därför inte hunnit göra så värst mkt! Ätit brunch som inehöll: Lite bacon-pasta som var jätte äcklig för att jag har haft den för länge inne i micron.. -.-!
Jordgubbs-tea! och en 5-dels pepparkaka
jag snodde från mamma´s fil talrik!

Sen har jag bara kommit hit upp till datan och varit inne på facebook :)
Hoppas ni vacknat lite tidigare och kanske kommer göra något vettit i dag!
 Mina chanser för att göra det är redan bortblåsta!., Att vakna kl:13:35., Ja då är man i stort sätt redan dömd!

//SES!


                                       


Kommentarer
Postat av: emma nordlund

du ser helt fuckad ut på bilderna

i verkligheten oxå, alla tycker så om dej

2009-12-26 @ 17:06:56
URL: http://eemma.blogg.se/
Postat av: Ellen

hehehe! klart.

2009-12-29 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0